Novice

  1. Domov
  2. Novice
  3. Zlata doba televizije?

Zlata doba televizije?

Nika Todorovski /

V času corona krize se je uporaba medijev še dodatno povečala – ljudje v povprečju 8 ur na dan preživijo za različnimi napravami, preko katerih dostopajo do informacij, zabave, glasbe, iger ipd.

Televizija je bila, z vidika dosega, vedno najmočnejši medij, pred katerim so posamezniki preživeli veliko časa. V zadnjih letih jo internet vztrajno dohaja, vendar TV še vedno ohranja svoj primat, ki ga je v času pandemije samo še okrepila.  Na pomenu so pridobile dnevno informativne oddaje (povečana gledanost tako marca-aprila kot tudi v oktobru 2020), prav tako pa ljudi vedno bolj zanimajo tudi različni alternativni načini zabave in preživljanja prostega časa.

Na področju televizijskih vsebin pa ni vse tako enoznačno v smislu rasti. Na eni strani imamo Hollywood in posledično kinodvorane, ki sta v zadnjem letu veliko izgubila, saj sta oba odvisna od premier, predstavitev igralcev, dobička iz kinodvoran ipd. Na drugi strani pa imamo različne pretočne vsebine, ki so v zadnjem času še pridobile na svoji vrednosti – tukaj imamo v mislih predvsem Netflix, HBO, Amazone prime in druge. V letih med 2014 in 2019 je televizijska produkcijska industrija potrojila svoje proračune, leto 2020 pa sledi temu trendu. The Guardian poroča, da je Netflix, platforma, ki je znana predvsem po serijah, kot sta recimo The Crown in Queens Gambit, za 50 % povečal proračun za snemanje novih filmov in serij. V letu 2020 je, kljub pandemiji, Netflix produciral več kot 50 različnih televizijskih serij in filmov. Prav tako poročajo, da je svoj proračun za nove vsebine (TV, radio in splet) dvignil tudi BBC (vir The Guardian).

Ob televiziji, pa ne smemo pozabiti tudi na t.i. »gaming« industrijo, ki je v zadnjih letih tako povečala svoje dobičke, da je postala večja kot televizijska, filmska in glasbena industrija skupaj. Prednost »gaming« industrije je ta, da ima izjemno pozorno občinstvo, ki ostane zelo dolgo angažirano. Vendar pa trenutna raven vlaganj v oglaševanje v igrah ne odraža priložnosti zaradi težav pri uvajanju oglasov (vir Warc).

Televizija vsekakor ostaja izjemno pomemben medij tako z vidika oglaševanja kot tudi zabave za množično, širše občinstvo. V prihodnje pričakujemo, da bo TV ohranila svojo raven gledanosti in zadržala gledalce. Delno ji bo to uspelo z neposrednimi prenosi, filmi in dnevno informativni oddajami, delno pa z VoD (video on demand) storitvami, ki pospešeno pridobivajo na svoji vrednosti.

 

 

Viri:
  • https://www.theguardian.com/media/2020/nov/25/netflix-to-spend-1bn-in-uk-in-2020-on-tv-shows-and-films?CMP=fb_gu&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0aeNVYrg2CWHs6k1Pgxi-9UrC2c2bseO-yPNxvUBks_VhGA5KfpARq468#Echobox=1606301745
  • https://www.statista.com/chart/9761/daily-tv-and-internet-consumption-worldwide/?utm_source=Statista+Global&utm_campaign=bbf6bfe311-All_InfographTicker_daily_COM_PM_KW44_2020_Th_COPY&utm_medium=email&utm_term=0_afecd219f5-bbf6bfe311-306907225
  • https://www.warc.com/content/article/what-we-know-about-marketing-via-gaming/111125
Deli:

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!