Novice

  1. Domov
  2. Novice
  3. Zakaj prihaja do diskrepance med številom klikov in sej na spletni strani?

Zakaj prihaja do diskrepance med številom klikov in sej na spletni strani?

Vanessa Mramor /

Razlogov za to je kar nekaj, spodaj pojasnjujemo nekaj najpogostejših primerov, ko pride do tega. Pojem Klik prikazuje, kolikokrat so uporabniki kliknili vaše oglase, medtem ko pojem Seja označuje število edinstvenih sej, ki so jih sprožili vaši uporabniki. Servirni sistemi oglasov (npr Google Ads, Facebook Business Manager, Gemius,..) poročajo in sledijo klikom medtem, ko Google Analytics beleži seje.

Preden Google Analitika zabeleži sejo mora biti izpolnjenih kar nekaj pogojev:

  1. Ko se zgodi klik, se brskalnik preusmeri na landing page.
  2. Ko brskalnik začne prenašati ciljno stran, se lahko pojavi zahteva za prenos več datotek
  3. hkrati, vključno z JavaScriptom, CSS, slikami, videom in s kodo za sledenje Google Analytics.
  4. Uporabnikov brskalnik/naprava in varnostne nastavitve morajo podpirati:
    1. piškotke
    2. JavaScript
    3. Slike
  5. Če je kar koli od naštetega onemogočeno, Google Analytics morda ne bo mogel zabeležiti seje.

Najpogostejši razlogi za manjše število klikov od sej so:

  • Uporabnik lahko večkrat klikne vaš oglas. Če uporabnik dvakrat klikne vaš oglas v tridesetih minutah, ne da bi zaprl brskalnik, Google Analytics to zabeleži kot eno sejo, tudi če je uporabnik zapustil vaše spletno mesto in se kmalu zatem vrnil. Servirni sistem oglasov pa bi v tem primeru zabeležil 2 klika.
  • Uporabnik lahko klikne vaš oglas, vendar prepreči, da bi se stran v celoti naložila, tako da se pomakne na drugo stran ali pa zaustavi popolno nalaganje. V tem primeru koda za sledenje Analytics ne more izvesti in poslati podatkov za sledenje Googlovim strežnikom. Vendar servirni sistem oglasov še vedno beleži klik.
  • Preusmeritve na pristajalni strani, ki vodijo na drugo spletno stran, lahko pogosto preprečijo zagon kode Google Analytics in pravilno prepoznavanje prometa.
  • Uporabniki, ki vstopijo na vaše spletno mesto s klikom, imajo morda izklopljen JavaScript ali slike ali pa uporabljajo druge tehnologije, ki Google Analytics preprečujejo poročanje o vedenju na spletni strani (na primer z namestitvijo dodatka za brskalnik za izključitev Google Analytics).
  • Umestitev kode Google Analytics. Če je vaša koda za sledenje Google Analytics na dnu vaše spletne strani je večja možnost, da uporabnik do nje ne bo prišel, zato se ne bo sprožila in zabeležila seje.
  • Ena od možnosti, ki pa ni prav pogosta, pa je tudi, da pristajalna stran ne vsebuje Google Analytics tracking kode.
  • Poleg zgoraj naštetih pa npr. pri Facebooku vedno beležimo več klikov, saj Facebook kot klik upošteva tudi npr. klik na sliko, ne le klik na gumb, ki vodi na pristajalno stran.

V kolikor bi vas zanimalo kaj več ali pa vam lahko kakorkoli pomagamo, nam lahko pišete na info@pristopmedia.si. Z veseljem se bomo odzvali.

Deli:

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!