Delež glasu, angl. share of voice (SOV) je merilo v oglaševanju, s katerim določamo delež oglaševanja, ki ga ima posamezna blagovna znamka v primerjavi s svojimi konkurenti oziroma segmentom, ki smo ga določili. Deluje kot metrika za prepoznavnost blagovne znamke v primerjavi s konkurenti. Pri spremljanju SOV je zelo pomembno, da podatke analiziramo na relevantni ciljni skupini, znotraj vnaprej določenega časovnega razpona.
Zgodovinsko je ta metrika predstavljala delež vse izmerljive »vidnosti, slišanosti itd.« v tradicionalnih medijih kot so TV, tisk, radio in zunanje oglaševanje. Ta izmerljivost se od trga do trga razlikuje in je neposredno povezana z obsegom podatkov, ki so nam na voljo. V Sloveniji se pravi SOV lahko meri le na TV. Če želimo pojavnost izmeriti za več vrst medijev, pa to lažje kot s SOV izmerimo s SOS (share of spend), ki ponazarja delež investicij v oglaševanje znotraj kategorije, med konkurenti ipd.
V zadnjem času se je izraz SOV razširil tudi na ostale oblike pojavnosti blagovne znamke, kot je obisk na spletni strani, količina in doseg spletnih objav, performance indikatorje in še več. V idealnem svetu bi za merjenje SOV združili vse kontakte, ki jih blagovna znamka ustvari in jih primerjali s konkurenti ter s tem določili pravi in vseobsegajoč delež pojavnosti in prepoznavnosti.