Priprava medijskih strategij

  1. Domov
  2. Storitve
  3. Priprava medijskih strategij

Priprava medijskih strategij

Dobra medijska strategija je del širše komunikacijske strategije in pogosto se zgodi, da prav medijska strategija narekuje komunikacijsko, lahko pa nastaneta sočasno. Medijski strategi že dolgo niso več podaljšane roke svojih kreativnih agencij, saj lahko s poznavanjem ciljnih skupin, medijskega trga, življenja blagovnih znamk in sodobnih komunikacijskih trendov svetujejo pri določanju proračuna, izbiri komunikacijskih kanalov in sugerirajo, kako te kanale uporabiti ter določijo metrike pri merjenju učinkovitosti.

Prihranki in optimizacija se začnejo pri medijski strategiji in ne pri pogajanjih z mediji glede cen.

Ključna naloga medijske strategije je, da z izbiro pravih medijev na pravi način učinkovito prenese sporočilo do potencialnih potrošnikov. Skladno z marketinškimi in s komunikacijskimi cilji je prvi korak strategije definicija medijskih ciljev. Vedno se vprašamo kako s komunikacijo doseči največje možno število potencialnih potrošnikov ali kako s komunikacijo doseči potencialne potrošnike optimalno-krat in s kakšno stopnjo vpletenosti. Poleg merljivih in relevantnih ciljev je pomembna tudi definicija ciljne skupine. Kljub temu, da je medijska ciljna skupina najpogosteje še vedno izražena z demografskimi kazalci, predvsem zaradi standardnih orodij in merljivosti, pa že dolgo to ni edini način, kako medijci analiziramo potencialne potrošnike. Z uporabo kateregakoli medija ne bomo dosegli vedno enakega učinka, zato je nabor medijev še kako zelo pomemben. Še več, nekateri mediji so lahko celo neprimeren kanal za prenos našega sporočila. In navsezadnje, ključni komponenti strategije sta tudi čas in narava izdelka oz. storitve.

Zares integrirana strategija upošteva naravo posameznega medija.

Use ctrl + scroll to zoom the map

Map Data
Map data ©2018 Google
Map DataMap data ©2018 Google
Map data ©2018 Google

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!