Medijsko načrtovanje in zakup

  1. Domov
  2. Storitve
  3. Medijsko načrtovanje in zakup

Medijsko načrtovanje in zakup

Medijsko načrtovanje je izvedba zastavljene medijske strategije. Medijski načrtovalci skrbno izberejo posamezne medije glede na cilje, pri tem pa optimizirajo medijske načrte glede na številne kazalce: cena na tisoč, doseg medija, gledanost oz. poslušanost medija, preferenca ciljne skupine do medija, ter navsezadnje karakteristike in kakovost medija, vpliv medija, odzivnost medija, vsebinsko primernost, ipd.

Zakup pa je po drugi strani izvedba medijskega načrtovanja, ki se seveda ne konča z naročilom na medij, temveč s spremljanjem naročila, nadzorom nad naročenim in navsezadnje obdelavo računa.

Ponudba in povpraševanje po oglasnem prostoru predstavljata pravo medijsko borzo. Slovenski medijski trg mogoče res nima desetih nacionalni televizij, a je daleč od togega in dolgočasnega. Z mediji vzpostavljamo konstruktivne odnose, a smo hkrati zahtevni in vztrajni, ko gre za pogoje sodelovanja, zato so vaši proračuni v rokah izkušenih pogajalcev.

Načrtovanje in zakup opravljamo za celo paleto medijev, od množičnih do nišnih, tradicionalnih do novih in digitalnih, izumljamo tako nove medije, obstoječe pa uporabljamo na izviren način.

Vedno obstaja več kombinacij za enako investicijo.

Use ctrl + scroll to zoom the map

Map Data
Map data ©2018 Google
Map DataMap data ©2018 Google
Map data ©2018 Google

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!