Novice

  1. Domov
  2. Novice
  3. Trženjska strategija za Črni petek in Kibernetski ponedeljek

Trženjska strategija za Črni petek in Kibernetski ponedeljek

Gregor Oblak /

Nedavni premiki v vedenju potrošnikov so prisilili številne trgovce na drobno, da premislijo o svojih strategijah - in tudi vikend ob črnem petku ni nobena izjema. Do premika v vedenju potrošnikov pa je prišlo tudi na področju uporabe medijev. Potrošniki se tako še več zadržujejo na spletu, ki postaja ključni kanal za promocijo. Kako lahko torej trgovci zagotovijo uspešnost črnega petka in kibernetskega ponedeljka in se nanju ustrezno pripravijo? Pripravili smo hiter vodnik po tržni strategiji promocije Črnega petka in Kibernetskega ponedeljka, s katerim bomo okrepili ozaveščenost, stopnjo konverzije, povprečno vrednost naročila in še več.

Načrtovanje: od določitve ponudbe do pravočasne promocije

  1. Načrtujte svojo prodajo. Skrbno določite izdelke in višino popustov, ki jih boste vključili v ponudbo ter preverite zalogo izdelkov in dogovore z dobavitelji.
  2. S promocijo ponudbe začnite dovolj zgodaj. Če je črni petek konec novembra (v letu 2020 je to 27. november), s promocijo posebne ponudbe začnite že v prvem tednu novembra, najkasneje pa 3 tedne pred datumom.
  3. Izberite prave kanale za promocijo. Ključni digitalni kanali so marketinška e-pošta, objave na družbenih omrežjih, Google Search in promocija s pomočjo oglasnih mrež, ki omogočajo ponovno ciljanje.
  4. Preizkusite svojo opremo. Eno glavnih vodil pri poslu (in tudi v življenju), je, da vedno pričakujte nepričakovano. Je vaša spletna stran dovolj hitra, so vaši strežniki zmožni delovati tudi pod najvišjo obremenitvijo in je vaša spletna trgovina takšna, da bo lahko obdelala več 10 ali celo več 100 naročil v istem trenutku? Kako je stran optimizirana za prikaz na mobilnih napravah? Glede na analize, bo kar 53% mobilnih uporabnikov zapustilo vašo spletno stran, če se ta ne naloži v prvih 3 sekundah (Google Marketing Platform https://marketingplatform.google.com/about/resources/). Preverite delovanje vaše spletne strani z uporabo Googlovega orodja PageSpeed Insights https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/. Predvsem pa ne pozabite, da mora vsaka e-trgovina sloneti na varnih protokolih, omogočati plačilo na daljavo in za končno dostavo kupcu uporabljati kakovostno dostavno službo.
  5. Na spletni strani izpostavite vašo posebno Black Friday ponudbo. Uporabniki ne želijo pregloboko iskati na vaši spletni strani, zato izdelke v akciji dobro izpostavite že na vstopni strani in za posebno ponudbo pripravite tudi temu namenjeno podstran. Seveda pa je pri tem najpomembnejša struktura prikazovanja izdelkov.
  6. Ne pozabite na tiste, ki bodo vašo ponudbo zamudili. Podaljšajte svojo promocijo za nekaj dni, da povečate število konverzij. To je dober način za trženje preostalih zalog in doseganje kupcev, ki so zamudili vaše začetne ponudbe.

Oglaševanje: Napačen oglas, napačna ponudba, napačne nastavitve kampanje … že drobna napaka vam jo lahko pošteno zagode, zato upoštevajte naše nasvete, ki lahko pomagajo pri pripravi učinkovite digitalne oglasne strategije.

  1. Preglejte uspešnost lanskega leta. Kaj ste se naučili iz objavljenih oglasov za črni petek? Kakšna sporočila so se najbolje obnesla? Ali so vam oglasi, ki so opisovali lastnosti izdelka, prinesli več kot le cene, popusti, poštnine in druge posebne informacije? Poglobite se v lanske kampanje in tokrat vam bo šlo bolje.
  2. Pripravite jasno strategijo. Določite proračun, ki temelji na ciljih vaše kampanje.
  3. Nastavite cilje. Določite pomembne meritve, s katerimi boste podjetju pomagali doseči cilje, kot so prihodek, ROAS, CPA in stopnja konverzije.
  4. Nastavite katalog izdelkov. Tako boste lahko prikazovali t.im. dinamične oglase, ki lahko naenkrat prikazujejo več izdelkov in se samodejno prilagajajo obliki posameznih formatov.
  5. Pripravite »High-Ticket« ponudbe. Ne mislite, da ob Črnem petku kupci iščejo le zelo poceni izdelke. Ob ustreznem popustu bodo tudi dražji (high-ticket) izdelki zelo zanimivi in bodo močno dvignili povprečno vrednost košarice
  6. Oglašujte na Google iskalniku. Pripravite Google Search oglase in določite ustrezne ključne besede.
  7. Izvajajte ponovno ciljanje (remarketing). Ponovno ciljanje je eno najmočnejših marketinških orodij. Začnite graditi ciljno skupino za ponovno ciljanje vsaj 2 tedna pred datumom. Kupci Črnega petka imajo neverjetno kratek čas pozornosti in bodo primerjali ponudbe več ponudnikov in spletnih mest za primerjavo cen. Če nekdo zapusti vaše spletno mesto, še ne pomeni, da so vaše možnosti za prodajo končane. Še vedno kupca lahko prepričate, da bo nakup zaključil ravno v vaši spletni trgovini, zato ga ponovno ciljajte prek e-pošte, Facebooka in prikaznega oglaševanja. Ampak ne pozabite: To je enodnevni dogodek, zato ustrezno prilagodite svoj cikel ponovnega ciljanja z najkrajšim možnim časovnim okvirom.

Morda bo takšna tržna strategija v nasprotju z vašo (upamo) običajno prakso, da uporabnikov ne »zasipate« z oglasi, vendar … to sta Črni petek in Kibernetski ponedeljek! Vsi pričakujemo, da bo kaotično, tako kupci, kot trgovci, konkurenca pa je močna in zmagajo lahko le najbolj pogumni in najbolj drzni.

Svoje tržne strategije ne prepuščajte naključju, raje jo sooblikujte skupaj z našimi digitalnim strokovnjaki. Dosegljivi smo na 01 2308 200 ali na info@pristopmedia.si.

Deli:

Use ctrl + scroll to zoom the map

Map Data
Map data ©2018 Google
Map DataMap data ©2018 Google
Map data ©2018 Google

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!