Novice

  1. Domov
  2. Novice
  3. Teja Šulin Podkrajšek je marketinški up leta 2015

Teja Šulin Podkrajšek je marketinški up leta 2015

Pristop Media /

Teja Šulin Podkrajšek, analitičarka in medijska načrtovalka na Pristop Medii, je po oceni komisije Akademske sekcije Društva za marketing Slovenije napisala najboljše magistrsko delo s področja marketinga, za kar je prejela naziv Marketinški up leta 2015.

V svojem magistrskem delu »Vloga in pomen zelenih oznak pri potrošnikih« je Šulin Podkrajškova preučevala opredelitev in razmejitev zelenega marketinga od sorodnih pojmov. Zeleni marketing je postavila v osrednji kontekst, namenjen zelenim oznakam, njihovi klasifikaciji, pojavnosti in poglobljenemu pregledu z njimi povezanih raziskav. Ugotovitve njenega magistrskega dela kažejo, da bo potrebno potrošnike bolje izobraziti, tudi s povečanimi marketinškimi napori, da bodo zelene oznake zaupanja vredni signali, ki nenazadnje višajo tudi tržni delež.

Bravo Teja, iskrene čestitke od tvojih sodelavk in sodelavcev. :)

Deli:

Use ctrl + scroll to zoom the map

Map Data
Map data ©2018 Google
Map DataMap data ©2018 Google
Map data ©2018 Google

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!