Novice

  1. Domov
  2. Novice
  3. Prehod iz Gmail kampanje (GSP) na Discovery ads

Prehod iz Gmail kampanje (GSP) na Discovery ads

Edi Popovski /

Google v drugi polovici leta uvaja spremembe pri oglaševanju znotraj Gmail okolja. Od 1. julija 2021 naprej namreč oglaševalci ne bodo mogli več ustvarjati novih niti spreminjati obstoječih Gmail kampanj (GSP).

Vir: Google
 

Če bodo oglaševalci želeli še vedno prikazovati svoje oglase znotraj Gmaila, bodo morali namesto Gmail kampanj uporabljati t.i. »Discovery kampanje«. S 1.7.2021 bo to edini način za izvajanje oglaševalskih akcij znotraj Gmail. Ta posodobitev  na eni strani pomeni omejitev, na drugi pa priložnost za oglaševalce. Ponuja namreč način, da razširijo doseg in preizkusijo novo vrsto oglaševalske oblike, kajti t.i. »Discovery oglasi« hkrati prikazujejo tudi v ostalih Google-ovih okoljih, kot sta YouTube in Discovery feed. Na ta način se lahko dnevni doseg približa trem milijardam uporabnikov po vsem svetu.

Ali lahko znotraj »Discovery kampanje« izberem samo Gmail? Odgovor je ne. Discovery kampanja žal nima opcije, da bi targetirali samo Gmail.

Vir: Google
 

»Discovery kampanja« namreč uporablja bolj avtomatizirane funkcije in s tem tudi omejuje določene možnosti nastavitev kampanje z namenom poenostavljanja vodenja kampanj.   

V kampanjah Discovery na primer ne morete uporabljati “manual bidding” sistema. Omejeni ste na »Maximize conversions bidding« ali »Target CPA« sistem. Tu je še nekaj dodatnih nastavitev, ki jih ni mogoče prilagoditi s to vrsto kampanje:

  • Delivery method
  • Ciljanje po napravah
  • Ciljanje po umestitvah
  • Omejitev frekvence (Frequency capping)
  • Rotacija oglasov
  • Ciljanje na sobesedilo (Contextual targeting)

Ne glede na razlog bodo spremembe kmalu prišle. Pri tem vam vedno lahko pomaga naša ekipa digitalnih strokovnjakov.

Viri:

https://support.google.com/google-ads/answer/9176876?hl=en

 

Deli:

Use ctrl + scroll to zoom the map

Map Data
Map data ©2018 Google
Map DataMap data ©2018 Google
Map data ©2018 Google

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!