Novice

  1. Domov
  2. Novice
  3. Posodobitve sistema IOS 14 in oglasi na Facebooku: kakšne bodo posledice?

Posodobitve sistema IOS 14 in oglasi na Facebooku: kakšne bodo posledice?

David Keš /

V digitalnem prostoru se v zadnjem času veliko govori o Applovi posodobitvi iOS 14 in zlasti o tem, kako bo posodobitev vplivala na oglaševanje na Facebooku.

Apple bo s prihajajočo posodobitvijo sistema vključil številne nove funkcije zasebnosti, ki bi lahko močno vplivale na zmožnost oglaševalcev, da sledijo in ciljajo na uporabnike iPhonea s prilagojenim oglaševanjem na Facebooku in drugih večjih aplikacijah. V naši regiji je iOS uporabnikov okoli 14 %.

Kakšne so spremembe?

S posodobitvijo iOS 14 bodo Appleove mobilne naprave prikazale obvestilo uporabnikom Facebooka, in jih prosile za soglasje za vsa dejanja, povezana s sledenjem. Glede na prilagoditev ali zavrnitev sledenja bodo imele Facebook in druge aplikacije omejen dostop do uporabe podatkov, kar bo vplivalo na izid trženja in oglaševanja na teh platformah.

Do konca leta 2021 pričakujejo, da bo 80 % naprav IOS 14 že posodobilo svojo programsko opremo. Posledično morajo Facebook, oglaševalci in lastniki podjetij biti pripravljeni in najti nove načine, kako se prilagoditi posodobitvi sistema IOS 14.

Kaj to v praksi pomeni za oglaševalce?

Posodobitve sistema iOS 14 bodo vplivale na oglaševanje na Facebooku na treh področjih:

  • Število zabeleženih dogodkov

Pred posodobitvijo sistema IOS 14 je bilo za kampanje mogoče nastaviti neomejeno število dogodkov oziroma konverzij. Po novem bo število dogodkov omejeno na 8 dogodkov na domeno, poleg tega bo potrebno vsak dogodek (»conversion«) razvrstiti po pomembnosti.

Kaj omejitev števila dogodkov pomeni za oglaševalce? Spremljanje večjega števila konverzij oglaševalcem pomaga razumeti posamezne stopnje v nakupnem procesu. Hkrati ti dogodki omogočajo, da je posamezen oglaševalec ustvaril na desetine podobnih občinstev (»lookalike audience«), ki so temeljila na več med sabo povezanih dogodkih. Manjše število dogodkov bo seveda pomenilo bolj omejeno razumevanje nakupnega procesa in manj možnosti za podrobnejša podobna občinstva.

Nov koncept spremljanja konverzij:

Vir: https://www.seerinteractive.com/

 

Stari koncept:

 

Dobra novica - številna podjetja se ne osredotočajo na več kot 8 dogodkov, zato večina oglaševalcev niti ne bo občutila nekaterih slabosti teh posodobitev.

  • Ciljanje in optimizacija

Predvidevamo lahko, da bo večje število uporabnikov zavrnilo sledenje v napravah iOS 14. Podatki, do katerih bodo oglaševalci lahko dostopali, bodo tako omejeni. Če vzamemo za primer ustvarjanje podobnega občinstva, »lookalike audience« oglaševalci potrebujejo 100 ljudi, ki so v 7 dneh sprožili isti dogodek. Ker bodo podatki omejeni, se bo velikost teh specifičnih ciljnih skupin zmanjšala, kar pomeni, da bo potrebno velikost občinstva razširiti.

  • Merjenje

Do sedaj je bil omogočen pregled konverzij za preteklih 28 dni. Ko je uporabnik kliknil na oglas in izvedel konverzijo v 28 dneh, se je ta zabeležila v sistemu in pripisala ustrezni oglaševalski kampanji. Okno se je sedaj premaknilo na krajši 7-dnevni klik ali prikaz.

Konverzije, ki so se zgodili kasneje se ne bodo beležile med statistikami oglasov. Vpogled v asistenčne konverzije je seveda še vedno mogoč skozi Google Analytics ali skozi druga analitična orodja, vendar pa te podatke Facebook sistem ne more uporabiti za optimizacijo oglasov.

Recimo, da imate izdelek, za katerega je značilen impulziven nakup. Ker se impulzni nakupi običajno zgodijo v 7 dneh, bo kakovost vaših podatkov ostala podobna. Za izdelke za dolgo nakupno potjo pa bo slika kar naenkrat zamegljena.

Kako se pripraviti na spremembe?

  • Verificirajte svojo domeno v Facebook Business Managerju. Na ta način pridobite možnost za nastavitev dogodkov.
  • Uporabite največ 8 konverzijskih dogodkov na domeno in jih izberite po prioritetah.
  • Pripravite se na spremembe v poročanju v Facebook Ads managerju.
  • Bodite pozorni na strategije za optimizacijo kampanje, ki bodo morda zahtevale testiranje in spremembe strategij ponudb.
  • Oglaševalci aplikacij, ki uporabljajo Facebook SDK naj le-tega nadgradijo na verzijo 8.1. ali novejšo, za oglaševanje aplikacije je priporočljivo odpreti ločen oglaševalski račun.

Pokrajina digitalnega oglaševanja se vedno spreminja. Ker je prizadeta celotna industrija, bomo verjetno v zelo kratkem času potencialno videli nov nabor izboljšav, poskusov, strategij, ki bi lahko preprečili posledice te posodobitve. Če imate kakršna koli vprašanja glede posodobitve in kako bo vplivala na vaše tekoče kampanje, se obrnite na našo ekipo, ki vam bo z veseljem svetovala.

Viri:

 

 

 

Deli:

Use ctrl + scroll to zoom the map

Map Data
Map data ©2018 Google
Map DataMap data ©2018 Google
Map data ©2018 Google

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!