Novice

  1. Domov
  2. Novice
  3. Od oktobra naprej možno oglaševanje v platformi Spotify

Od oktobra naprej možno oglaševanje v platformi Spotify

Ksenija Žnidaršič Butara /

Od julija 2020 naprej se je ponudba pretočne glasbe v Sloveniji močno okrepila s platformo Spotify. Uporablja ga več kot 286 milijonov posameznikov, od tega 130 milijonov naročnikov plačljive premijske storitve. Ustanovljen je bil  leta 2006, na voljo pa je lastnikom iPhonov, Androidnih telefonov in računalnikov z operacijskimi sistemi Windows, Macos ter Linux. Uporabnik si lahko personalizira uporabniško izkušnjo z oblikovanjem lastnih seznamov predvajanja. Storitev omogoča tudi deljenje glasbe prek družbenih omrežij in celo deljenje seznamov predvajanja.

Za Slovenijo imamo že prve podatke o uporabnikih. 58 % je moških, prevladuje pa mlajša populacija. 59 % jih posluša glasbo prek mobilnih naprav. Top žanri pa so POP, Hip Hop in Rap glasba.

Vir: Spotify, First Party Data

Od oktobra naprej Spotify omogoča tudi oglaševanje, za katerega se lahko odločite pod pogojem minimalnega zakupa v vrednosti 2.500 EUR brez DDV. Oglasne možnosti vključujejo od avdio in video formatov do display možnosti zakupa (overlay, leaderboard in homepage takeover). Model zakupa je CPM z izjemo oglasnega prevzema na vstopni strani, kjer je mogoč dnevni zakup.

Spotify je vsekakor zanimiv kanal komuniciranja in novost na našem trgu. Pred zakupom pa je smiselno pripraviti dodelano strategijo zakupa glede na cilje kampanje, ciljno skupino in proračunske zmožnosti.

Deli:

Use ctrl + scroll to zoom the map

Map Data
Map data ©2018 Google
Map DataMap data ©2018 Google
Map data ©2018 Google

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!