Novice

  1. Domov
  2. Novice
  3. NOVOST PRI FACEBOOK OGLASIH: Nič več omejitve besedila na sliki

NOVOST PRI FACEBOOK OGLASIH: Nič več omejitve besedila na sliki

Vanessa Mramor /

Facebook je v začetku septembra spremenil svoja pravila in ne omejuje več, koliko besedila je lahko na sliki. V preteklosti je veljalo, da slika ne sme vsebovati več kot 20% besedila, sicer je bil oglas zavrnjen. Kljub temu, da so omejitev odstranili, pa priporočilo o omejitvi besedila ostaja, saj so pri Facebooku na podlagi lastnih raziskav ugotovili, da kreative z manj besedila dosegajo boljše rezultate. 

Če na kreativo morate vključiti besedilo, upoštevajte naslednja priporočila:

  • Poskusite uporabiti manj besed in / ali zmanjšajte velikost pisave, pri tem pa upoštevajte, da je le-ta še vedno berljiva.
  • Večino besedila zapišite v osnovno besedilo namesto na kreativo. Na kreativi povzemite le bistvo.
  • Izognite se besedilu, ki se razprostira po celotni kreativi.

Pri besedilu na kreativah torej še vedno velja pravilo manj je več, ni pa več omejeno zgolj na 20%.

Deli:

Use ctrl + scroll to zoom the map

Map Data
Map data ©2018 Google
Map DataMap data ©2018 Google
Map data ©2018 Google

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!