Novice

  1. Domov
  2. Novice
  3. Medijska potrošnja v Sloveniji

Medijska potrošnja v Sloveniji

Maša Gregorič /

Katere medije ljudje spremljamo, kdaj in kako pogosto? Kakšna so naša stališča do medijev? Vse to in še več so vprašanja, ki se odprejo pri procesu medijskega načrtovanja, saj lahko le z dobrim poznavanjem ciljne skupine pripravimo kampanjo, ki bo dosegla prave ljudi na pravih medijih.

Ljudje smo, čeprav vsak pri sebi trdi drugače, še vedno dovzetni za oglase. Res pa je, da je oglasov dandanes velikokrat preveč, da bi jih posameznik lahko vse videl, njihovo sporočilo nekje v spominu shranil in se ob nakupu pozneje nanje tudi spomnil. Po drugi strani je danes na voljo več medijev kot kadar koli doslej, saj se poleg klasičnih medijev na skoraj dnevni ravni pojavljajo nove aplikacije, spletna družbena omrežja, blogi in drugi načini pridobivanja in širjenja informacij.

Prav zato je za oglaševalce in medijske načrtovalce še toliko pomembnejše dobro poznavanje medijskih navad ciljnih skupin. Informacije o medijski potrošnji lahko ključno vplivajo na izbor primernih medijev za določeno kampanjo. Poglejmo si nekaj splošnih značilnosti medijske potrošnje v Sloveniji.

Deli:

Use ctrl + scroll to zoom the map

Map Data
Map data ©2018 Google
Map DataMap data ©2018 Google
Map data ©2018 Google

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!