Novice

  1. Domov
  2. Novice
  3. Facebook in Instagram Shops

Facebook in Instagram Shops

Urška Stanec /

Mnoge znamke s področja prodaje se sprašujejo kako še pospešiti prodajo, katere kanale uporabiti za doseg relevantne ciljne skupine. V zadnjem obdobju lahko na Facebooku in Instagramu opazimo vse več blagovnih znamk, ki so se odločile zagnati svoje Facebook in Instagram trgovine (t.i. Facebook, Instagram Shops) in vanje dodati katalog izdelkov, ki jih lahko uporabniki vidimo na našem Facebook/Instagram feed-u in nato nadaljujemo direktno na nakup izdelka. Partnerski spletni družbeni platformi sta tako ponovno poudarili, da ostajata prvi v svoji inovativnosti, vsestranskosti in praktičnosti, ne le za b2c, pač pa tudi za b2b uporabnike.

Kaj natančno ponujata Facebook in Instagram Shops?

  1. Preprosto in brezplačno umestitev spletne trgovine na obe ključni platformi – Facebook in Instagram
  2. Enostavno in hitro postavitev izdelkov v »trgovino«, ki bo vzela le nekaj minut
  3. Kustumizirane kolekcije izdelkov
  4. Možnosti kustumiziranja, oblikovnih elementov in orodja s katerimi oblikujemo edinstveno nakupovalno izkušnjo za uporabnika

»Brezhibna uporabniška izkušnja«

Ustvarjalci Facebook in Instagram Shops pravijo, da tak način prodaje izdelkov uporabnikom omogoča »brezhibno« in nemoteno nakupovalno izkušnjo, kjer lahko gre uporabnik globlje v ogled izdelka, brez da bi pri tem moral zapustiti katalog, po tem, ko se je morda že odločil za nakup. Še bolj brezhibna pa je uporabniška izkušnja Facebook in Instagram Shops za uporabnike v ZDA, ti lahko že zdaj plačilo dokončajo kar na sami platformi, brez dodatnih preusmeritev.

Facebook in Instagram Shops ponujata tri metode plačila, to so:

  1. Plačilo v spletni trgovini,
  2. Facebook in Instagram plačilo (zaenkrat na voljo v ZDA),
  3. Plačilo preko direktnega sporočila.

V kolikor ima uporabnik težave pri samem postopku nakupa ali ga zanimajo dodatne informacije o izdelku, Facebook in Instagram Shops omogočata direktno komunikacijo s prodajalcem, saj ga lahko uporabnik nagovori preko različnih komunikacijskih orodij/aplikacij, npr. Facebook Messenger, WhatsApp ali Instagram Direct messages. 

In kako začeti? S Commerce Manager-jem

Navigiranje in upravljanje Facebook Shops ponudnikom omogoča t.i. Commerce Manager. Facebook Shops izdelke postavimo znotraj Commerce Manager-ja, platforme, v kateri upravljamo s produktnim katalogom. Katalog lahko nato uporabimo tudi za namene plačljivega oglaševanja.

Na novi način doseganja kupcev, so se odzvale tudi že obstoječe prodajne platforme. Ena izmed teh je Shopify, ki omogoča samodejno sinhronizacijo kataloga izdelkov s Facebookom in Instagramom ter upravljanje Facebook in Instagram Shops kar znotraj Shopify-ja.

Viri:
 
Deli:

Use ctrl + scroll to zoom the map

Map Data
Map data ©2018 Google
Map DataMap data ©2018 Google
Map data ©2018 Google

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!