Novice

  1. Domov
  2. Novice
  3. Chatboti – marketinško orodje nove generacije

Chatboti – marketinško orodje nove generacije

Dea Zupančič, D'Agency /

Jasno je, da bo našo prihodnost zaznamovala umetna inteligenca, ki bo prinesla revolucijo tudi v svet marketinga. Napredek na področju implementacije tehnologije umetne inteligence je iz leta v leto eksponenten, pogoj za kompetentnost podjetja pa je avtomatizacija čim več procesov, zato je potrebno že danes razmišljati, kako zasnovati marketinško strategijo prihodnosti. Chatboti so prav gotovo eden od elementov, na katerega ne smemo pozabiti.

 

(U.S. Chatbot Market by Vertical, 2014 - 2025 (USD Million)), vir

Podoba podjetja je močno odvisna od storitve, ki jo ponuja. Ena slaba izkušnja in stranka se morda nikoli več ne bo vrnila, zato je potrebno izkoristiti vsako priložnost, da zagotovimo odlično izkušnjo. Eden od najboljših načinov za to je avtomatiziranje in s tem izboljšanje te storitve z AI chatbotom – virtualnim pomočnikom. Preberite, kaj so chatboti in katere dolgoročne ugodnosti lahko prinesejo podjetjem.

 

Kaj so Chatboti?

Chatboti so programi, ki se avtomatično odzovejo na prejeta sporočila. Lahko se odzovejo na isti način, lahko različno glede na določene ključne besede, ki jih vsebujejo sporočila, lahko pa se tudi sproti učijo prilagajanja odgovorov za čim boljše reševanje situacije. Danes je umetna inteligenca dosegla raven, kjer lahko chatboti vodijo popolnoma konkretne pogovore z uporabniki, pri tem pa so učinkoviti, hitri in očarljivi hkrati.

Chatboti, po naše klepetalniki, se pojavljajo v različnih oblikah: kot sms teksti, pogovorna okna na spletnih straneh in kot orodje znotraj Facebook in Twitter platforme. Botom v prid pričajo dejstva, da 53 % ljudi rajši nakupuje na straneh, ki ponujajo možnost izmenjave sporočil in 56 % ljudi rajši komunicira preko sporočil, kot da opravi klic. Poleg tega so še posebej prikladni za sporočilne aplikacije na mobilnih napravah, ki po pogostosti uporabe prehitevajo prenosnike.

Ljudje uporabljamo chatbote iz različnih razlogov, kakorkoli so med najbolj pogostimi sledeči:

  • Pridobiti hiter odgovor na vprašanje.
  • Rešiti pritožbo ali problem.
  • Pridobiti poglobljen odgovor ali razlago.
  • Poiskati pomoč asistenta.

Vedno več podjetij uporablja chatbote kot del svoje ekipe pri skrbi za stranke, saj lahko uporabniku odgovorijo hitro, dosledno in poceni. Poglejmo si nekaj ključnih prednosti:

  • Klepetalniki ne potrebujejo spanja in lahko z odgovorom postrežejo kadarkoli.
  • Hkrati lahko odgovorijo na veliko vprašanj s podobnim odgovorom. To pride prav še posebej takrat, kadar je potrebno obravnavati pogosto zastavljena vprašanja. Poleg tega imajo odgovor pripravljen v trenutku. V primeru, da chatbot ne uspe poiskati odgovora, se vprašanje avtomatsko posreduje asistentu, ki se lahko osredotoči le na zahtevnejša vprašanja. Slednje zvišuje produktivnost asistentov in zadovoljstvo strank.
  • Chatboti naredijo manj napak, saj njihova kognitivna tehnologija razbere odzive strank in zagotavlja točne, avtomatizirane odgovore. Chatboti imajo ogromno spomina, kar zmanjšuje možnost napačne interpretacije in ponujanja nepravilne rešitve.
  • Chatboti s strankami oblikujejo prijazne interakcije, strankam pa dajejo malo informacij hkrati. Strank torej ne preženejo z nepomembnimi in nepotrebnimi informacijami, ampak jih dlje časa ohranjanjo na vašem spletnem mestu.
  • Običajno se podjetja odzivajo le na vprašanja strank in imajo t.i. pasivne interakcije. Na drugi strani so interakcije chatbotov proaktivne, saj lahko samodejno začnejo pogovor in obveščajo stranke o prodaji in promocijah. Poleg tega lahko delujejo kot pomočniki in stranki, ki je npr. na vaši strani kupila kavbojke pošlje povezavo do strani z majicami, ki bi se kavbojkam lepo podale.
  • Chatboti lahko izvajajo tudi vrsto transakcij. Uporabnikom omogočajo prenos denarja, nakup vozovnic za vlak, rezervacijo hotelske sobe, naročilo cvetja idr.

 

Umetna inteligenca je vedno bolj prisotna v vseh sferah našega življenja, tudi v svetu medijev in marketinških strategij, zato je poznavanje in razumevanje virtualnih pomočnikov ključnega pomena za uspešnejše poslovanje.

 

Viri:

Deli:

Use ctrl + scroll to zoom the map

Map Data
Map data ©2018 Google
Map DataMap data ©2018 Google
Map data ©2018 Google

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!