Smo strokovnjaki za medijsko načrtovanje in zakup medijev

Uspeh je namenjen tistim, ki znajo poslušati, sodelovati in spraševati. Naši ekipi to uspeva že deset let!

Kontakt

Naročnikom ponujamo širok nabor storitev: od razvoja medijske strategije, svetovanja, raziskav do taktičnega načrtovanja, pogajanj z mediji, zakupa, implementacije medijskih aktivnosti, uvajanja novih medijev ter merjenja učinkov oglaševanja.

Koordiniramo komunikacijske akcije, ki zajemajo več držav s pomočjo partnerskih podjetij znotraj skupine.

Medijski posel razumemo kot integralni del komunikacijskega procesa, zato tesno sodelujemo z različnimi oddelki. Tako znotraj Pristopa kot tudi z oddelki drugih agencij, ki si jih je naročnik izbral za izvedbo svojih akcij.

Verjamemo, da so za doseganje najboljših rešitev potrebna raznolika marketinška znanja in izkušnje, zato razvijamo holistični profil medijskih strokovnjakov, ki znajo življenja blagovnih znamk povezovati z mediji v najširšem smislu.

Pristop Media je vedno pripravljena na vaš medijski izziv.

TELEFON

+386 1 2308 200

Ekipa

Vsak medijski načrt prilagodimo ciljem in naročniku, vsako prepreko vzamemo kot izziv.

 
DIREKTORICA

Barbara Modic

T +386 1 2306 200
M barbara.modic@pristopmedia.si

Vodi agencijo in skrbi za zadovoljstvo naročnikov in zaposlenih. V medijskem poslu je že več kot 20 let. Pri delu ji pomagajo izkušnje, ki ih je pridobila, ko je delala na strani medija, naročnika in medijske agencije. Ekipi pomaga pri snovanju celovitih medijskih strategij, uvaja nove medije, proučuje učinke oglaševanja in redno deli svoje znanje na marketinških dogodkih. Za svoje projekte je prejela številne nagrade: Zlati Effie, Golden Hammer, Veliki Sempler, Zlati Sempler, SOF in Netko.

 
MEDIJSKA DIREKTORICA

Alina Žugelj Pikalo

T +386 1 2308 203
M alina.zugelj@pristopmedia.si

Dolgoletne izkušnje je nabirala najprej na mediju, nato v mednarodni medijski agenciji, kjer je spoznala razmišljanje znanih in uspešnih globalnih blagovnih znamk ter njihove komunikacijske strategije prilagajala slovenskemu trgu. Je poznavalka medijskih raziskav, ki jih uspešno uporablja pri snovanju strategij za aktualne naročnike. Zadolžena je tudi za povezovanje z mednarodno partnersko agencijo Mediaplus. Je zaprisežena zagovornica številk in verjame v moč inovativnih medijskih idej.

 
DIREKTORICA ZA RAZVOJ NOVIH POSLOV

Ksenija Žnidaršič Butara

T +386 1 2308 226
M ksenija.butara@pristopmedia.si

Dobri medosebni odnosi so tudi v poslovnem svetu neprecenljiv kapital. Kot komunikologinja si vsakodnevno prizadeva vzpostaviti in ohraniti odlične odnose z naročniki s ciljem, da izboljša vsakodnevno projektno delo ter prispeva k še boljši storitvi.

 
DIREKTORICA PROJEKTOV

Tamma Žbontar

T +386 1 2308 202
M tamma.zbontar@pristopmedia.si

V oglaševanju je že 18 let, kot direktorica projektov je delala v kreativni, medijski agenciji in agenciji za digitalni marketing, predvsem na področju telekomunikacij. Zanima jo integrirano komuniciranje in novi trendi v oglaševanju. V poslu z vsemi problemi opravi pragmatično in učinkovito.

 
STRATEŠKA MEDIJSKA NAČRTOVALKA

Irma Janc Stanjko

T +386 1 2308 221
M irma.janc.stanjko@pristopmedia.si

Po študiju komunikologije in delu kot vodja projektov si je v medijskih agencijah izkušnje nabirala 13 let ter spoznavala različne gospodarske panoge prek številnih naročnikov, domačih in tujih. Najbolj ji je všeč sodelovanje na projektih v fazi snovanja kreativne rešitve; pri tovrstnih akcijah se lahko tudi pohvali z uspehi.

 
MEDIJSKA NAČRTOVALKA

Nika Novak

T +386 1 2308 206
M nika.novak@pristopmedia.si

Že nekaj let uspešno vodi projekte našega največjega naročnika, sodelovala je tudi pri projektu Očistimo Slovenijo, za katerega je prejela nagrado zlati Effie. Verjame, da se s pravim pristopom in dobro organiziranostjo lahko uspešno reši še tako nerešljive probleme.

 
MEDIJSKA NAČRTOVALKA IN ANALITIČARKA

Teja Šulin Podkrajšek

T +386 1 2308 208
M teja.sulin@pristopmedia.si

Študij tržnega komuniciranja je zaključila z nagrado Akademske sekcije Društva za marketing Slovenije za magistrsko nalogo in prejela naziv Marketinški up leta 2015. Pri medijskem načrtovanju je glavno vodilo natančnost, nato pa pozorno spremlja potek kampanje. Posveča se tako raziskavam kot analizam, pozorna je tudi na rabo slovenskega jezika in CGP-ja v vseh naših dokumentih. V zadnjih petih letih je sodelovala z naročniki v več panogah, najbolje pa se znajde med avtomobilisti.

 
STAREJŠA MEDIJSKA NAČRTOVALKA

Mateja Grlj Primc

T +386 1 2308 214
M mateja.grlj@pristopmedia.si

Po končanem študiju ekonomije in prava managementa nepremičnin se je najprej zaposlila v bančnem sektorju. Kot mojstrica številk in excela se je nato preusmerila na področje medijskega načrtovanja. Skrbi, da so naročnikove akcije vedno optimalno načrtovane. Močno je vpeta v analitiko in pripravlja številne medijske analize in poročila. Odlično se obnese v dinamičnem okolju, kjer so roki zelo kratki.

 
MEDIJSKI NAČRTOVALEC

Marko Kafol

T +386 1 2308 210
M marko.kafol@pristopmedia.si

Zadnjih 14 let deluje v oglaševanju kot medijski načrtovalec, uspešno je sodeloval s številnimi domačimi in mednarodnimi naročniki. Obvlada medijsko stroko in orodja, ki se jih uporablja kot podlago za medijsko načrtovanje.

 
MEDIJSKI NAČRTOVALEC

Grega Strajnar

T +386 1 2308 212
M grega.strajnar@pristopmedia.si

Kot nadobudnega komunikologa so ga zanimale tudi razlike med teorijo in prakso. Priložnost za spoznavanje teh se mu je ponudila še pred koncem študija, tako da že vrsto let odkriva bogastvo odnosov med naročniki, agencijami in mediji. Dinamika samega dela ga je tako prevzela, da bi mu delo s premalo izzivi zelo kmalu postalo dolgočasno.

 
MEDIJSKA NAČRTOVALKA

Nika Todorovski

T +386 1 2308 201
M nika.todorovski@pristopmedia.si

Nika se je ekipi pridružila med študijem komunikologije, ki ga je pred kratkim tudi zaključila. Že dve leti uspešno navigira med različnimi naročniki, najraje pa jim ponuja in kasneje tudi vodi razne posebne umestitve v oglaševanju. Pri tem sta ji v pomoč njena iznajdljivost in vztrajnost, kar ji omogoča uspešno premagovanje vseh ovir, ki se med tem pojavijo.

 
MEDIJSKA NAČRTOVALKA

Maša Gregorič

T +386 1 2308 207
M masa.gregoric@pristopmedia.si

Maša se je ekipi pridružila še kot študentka, zdaj pa že samostojno krmari med naročniki različnih panog. Rada ima številke in formule, je zelo natančna in uspešno vodi tudi najbolj zahtevne kampanje. Posveča se analitiki, saj se v veliki količini podatkov dobro znajde, v grafih pa vedno najde kaj zanimivega in uporabnega.

 
FINANCE

Tamara Spasojević

T +386 1 2308 200
M tamara.spasojevic@pristopmedia.si

V devetih letih je Tamara na začetku skrbela za administrativne zadeve v računovodstvu Pristop skupine, danes pa uspešno skrbi za plačilni promet, knjiženje in finančna poročila za Pristop Medio. Poleg finančnega dela je v pomoč načrtovalcem pri pregledovanju objav za naše naročnike in druga poročila.

 
MLAJŠA MEDIJSKA NAČRTOVALKA

Iza Bebar

T +386 1 2308 209
M iza.bebar@pristopmedia.si

Svoje izkušnje je nabirala v medijski agenciji, kjer je spoznavala skrivnosti uspešnih kampanj in blagovnih znamk. Kreativno delo ji je pisano na kožo, saj vsak dan ponuja nov izziv in priložnost za učenje ter izpopolnjevanje samega sebe. Poleg kreativnega dela pa ji izziv in sprostitev vedno znova predstavljajo plesni koraki, ki ji pomagajo pri pobegu v vzporedni svet.

Ključni naročniki

Zakaj so izbrali nas

S Pristop Medio smo v okviru večletnega sodelovanja zgradili pristen poslovni odnos, podkrepljen z rezultati. Sodelovanje smo potrdili na podlagi razpisa, kjer so pokazali, da resnično obvladajo svoje delo ter bili upravičeno in argumentirano ponovno izbrani za našo medijsko agencijo. Visoka strokovnost ekipe, strateška usmerjenost in svetovanje ter kakovostna in aktivna podpora so elementi, ki potrjujejo, da smo izbrali pravilno.

Mojca Avšič, direktorica marketinga

Z agencijo Pristop Media v Mercatorju kontinuirano sodelujemo že od leta 2010. Takrat smo v okviru natečaja za medijsko načrtovanje in zakup iskali partnerja za področje Adriatik regije, ki bo Skupini Mercator zagotavljal visoko kakovost medijskih storitev, najboljše pogoje zakupa ter dobro regijsko koordinacijo. Izbrali smo Pristop Media, ki nam vsa leta sodelovanja zagotovlja stalno ekipo sodelavcev, skozi vsakodnevne kontakte pa smo v vsem teh letih razvili dober odnos, ki nam v hitrem tempu naše branže omogoča hitro odzivanje na spremembe.

Andreja Zadnik, direktorica tržnega komuniciranja

Agenciji Pristop in Pristop Media smo izbrali, ker so kreativni in izvirni. Vedno znova nas presenetijo s svojimi idejami in predlogi, ki nam pomagajo pri dodani vrednosti naše blagovne znamke Zelene Doline. Pri projektih prisluhnejo željam naročnika in jih na svoj, kreativen način vključijo v končen koncept. Z njihovim delom smo zelo zadovoljni, zato z njimi ustvarjamo že več let.

Dan Špendal, vodja marketinga

Use ctrl + scroll to zoom the map

Map Data
Map data ©2018 Google
Map DataMap data ©2018 Google
Map data ©2018 Google

Kontakt

Kako vam lahko pomagamo?
Pišite nam!